ATÉ QUE O PORNO NOS SEPARE

Until Porn Do Us Part
Portugal · 2018 · Color · 89’

Dirección · Director
Jorge Pelicano
Guion · Screenplay
Jorge Pelicano
Fotografía · Cinematography
Jorge Pelicano, Inês Rueff
Música · Music
Tiago Benzinho
Sonido · Sound
Elvis Veiguinha, João Azevedo
Dirección de Arte · Production Design
Jorge Pelicano
Edición · Editor
Jorge Pelicano, Ines Rueff
Producción · Produced by
Irina Calado
Intérpretes · Cast
Eulália Almeida, Fostter Riviera
Contacto · Contact 
Irina Calado
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Eulália, una madre conservadora de 65 años de edad, descubre que su hijo que emigró a Alemania se convirtió en Fostter Riviera, el primer actor porno gay portugués premiado internacionalmente. Desde la conmoción y el disgusto, hasta tratar desesperadamente de comprenderlo, Eulália se embarca en un viaje emocional que pone a prueba sus valores, expectativas y percepciones.

Eulália, a conservative 65-year-old mother, finds out that her son who immigrated to Germany became Fostter Riviera, the internationally awarded first Portuguese gay porn actor. From shock and disgust to desperately trying to understand him, Eulália embarks on an emotional journey that puts her values, expectations and perceptions to the test.

Until Porn Do Us Part dir
JORGE PELICANO

Nació en 1977 en Portugal. Ainda há pastores?, su primer película, ganó más de 14 premios internacionales. En 2009 debutó Pare, Escute, Olhe, que ganó tres premios en Doc Lisboa. Fue creador de la serie documental Momentos de Mudança, que rompió el formato tradicional de televisión al introducir el concepto de reportaje cinematográfico. Trabaja en la compañía productora Até ao fim do mundo.

Born in 1977, Portugal. Ainda há pastores?, his first feature film, won more than 14 international awards. In 2009, he debuted Pare, Escute, Olhe, which won three awards in Doc Lisboa. He was a creator of the documentary series Momentos de Mudança, which broke traditional TV’s journalism format by introducing the concept of cinematic journalism. He works at the Até ao fim do mundo production company.